Det er så nemt at bestille, at vi ikke tror, du behøver hjælp, men her er en vejledning for en sikkerheds skyld.
Sådan tilføjer du varer til din kurv:
Husk::
Du kan se indholdet af kurven og totalprisen af ordren når som helst ved at klikke på linket ”Se alle varer i kurven” øverst til højre på siden.
Porto vises i ”Levering”-boksen på kurv-siden. Boksen indeholder desuden yderligere information om levering til Danmark. Klik venligst her for yderligere information om leveringsformer.
Du kan fjerne varer fra kurven eller ændre den ønskede mængde når som helst, når du er på kurv-siden. Hvis du ændrer mængden, skal du huske at klikke på ”Opdatér”.
Hvordan bestiller jeg?
Bemærk venligst:Levering kan ikke ske til postboksadresser. Wiggle fraråder desuden på det kraftigst levering til hoteller eller tredjeparts kurerfirmaer. Hvis du bestiller en vare med levering til et hotel eller tredjeparts kurer sker det på eget ansvar. Wiggle kan af samme grund desværre ikke påtage sig noget ansvar for ordrer, som ikke bliver leveret til et hotel eller tredjepartskurer eller som er beskadiget ved ankomst. Vi vil dog gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe.
En begrænset beholdning eller varer som ikke fremstilles mere fordeles efter først til mølle-princippet. Lagerbeholdningen kan kontrolleres når som helst på hjemmesiden på følgende måde:
Vigtig note for ordrer betalt via PayPal betaling vil altid blive opkrævet, så snart bestillingen er afgivet, uanset tilgængeligheden af varen.
Bemærk venligst:Selvom en vare ikke fremstilles mere, vil vi sætte den til salg på hjemmeside, hvis den sendes retur fra en kunde.
Hvis du ønsker at afbestille en ordre, før vi har ekspederet den, skal du følge disse nemme trin:
Bemærk venligst, at vi er stolte over vores hurtige ekspeditionstid, hvilket betyder, at du kun har kort tid til at ombestemme dig og afbestille ordren i. Hvis du bemærker en fejl i bestillingen, afbestil venligst ordren fra din kundekonto snarest muligt.
Hvis 'Afbestil denne ordre'-knappen ikke er synlig, når du ser på ordren på din kundekonto, betyder det, at ordren ikke kan afbestilles, da den allerede er blevet ekspederet/afsendt.
Selvom vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig, kan vi ikke love, at vi kan nå at stoppe ordren i tide.
Hvis ordrer er blevet ekspederet, kan de ikke blive aflyst; de skal i stedet sendes retur til Wiggle. Læs mere om returforsendelser i vores procedure for returforsendelser.
Når en ordre er afbestilt, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Hvis en ordre er betalt ved kassen, vil du automatisk modtage en refundering. Hvis ordren er betalt på anden måde, er betalingen ikke opkrævet endnu, og du vil af samme grund ikke modtage en refundering. Det er desværre ikke muligt at aktivere en ordre igen, så hvis du skifter mening, skal du bestille på sædvanlig vis.
Wiggle er en detailhandler, ikke en grossist. Vores mål er at inspirere alle sammen, hver dag og over alt til at opleve glæden ved sport, ikke til at fungere som en grossist for B2B salg. Derfor forbeholder Wiggle sig retten til at annullere overdrevne ordrer af individuelle produkter uden varsel. Kontakt venligst vores kundeservice for yderlig information her.