Hvis du fortryder dit køb har du 365 dage til at returnere det! Alle artikler skal være ubrugte, i en salgsbar tilstand og i deres originale indpakning med alle mærkater stadig påsat.
Der er en lille udgift forbundet med returnering af uønskede varer. Omkostninger og returmetoder vil blive oplyst under oprettelse af returordre.
Der er nogle undtagelser til vores 365 dages returpolitik, som du kan finde nedenunder:
Vær opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at afvise en returnering, hvis vi mener, at hensigten var videresalg og ikke personligt brug.
*Undtagen ved defekt.
Vi kan ikke tilbyde ombytning af uønskede artikler. Opret venligst en ny ordre for enhver alternativ vare, som du skulle være interesseret i. Alle refunderinger vil blive udbetalt via den originale betalingsmetode forbundet med købet. Dette sker indenfor 14 dage efter modtagelse af din pakke på vores lager.
Returner med ReBOUND
Hvis du ønsker at returnere en uønsket vare til os, skal du følge disse trin:
Defekt vare
Defekte varer er ikke inkluderet i vores 365 dages returpolik, da de altid kan sendes tilbage til os. Returnerede varer vil gennemgå en inspektion og det kan være nødvendigt for os at sende varen videre til producenten for bekræftigelse.
Alle artikler købt hos Wiggle er dækket af en komplet garanti og, som regel, dækker garantier produktionsfejl og defekter inklusiv dårligt håndværk.
Hvis du føler, at dit køb har udviklet en defekt, så kontakt os venligst med billeder af problemet inden du returnerer nogen varer - vi kan måske løse dit problem, så du slipper for returomkostninger.
Vi vil derefter tage kontakt til dig, så du kan fuldføre din anmodning.
Beskadiget, ukorrekt & ukomplet
Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget, ikke hvad du bestilte eller mangler dele, så kontakt os venligst med billeder af problemet inden du returnerer nogen varer - vi kan måske løse dit problem, så du slipper for returomkostninger.
Returner med ReBOUND
Hvis du ønsker at returnere en uønsket vare til os, skal du følge disse trin:
Bemærk venligst: Alle defekte varer, der har været taget i brug, skal rengøres og tørres inden returnering. Vi kan ikke håndtere beskidte varer pga. sundhed og sikkerhed, så de kan blive sendt tilbage dig, hvilket vil forsinke din returnering.
Vigtigt: Alle returneringer bliver behandlet i vores britiske lager. Selvom vi tilbyder nogle 'lokale' retursteder, skal alle varer først tilbage til Storbritannien før de behandles. Du modtager en e-mail bekræftelse, så snart din ordre er blevet behandlet.
Hvis du ikke er tilfreds med din cykel uanset årsagen, kan du returnere den til os mod refundering for så vidt at den stadigvæk er ny og ubrugt. Giv os besked inden for 14 bankdage så vi sammen med dig kan arrangere en returnering.
Vær opmærksom på følgende:
Find ud af om du er tilfreds med din cykel, da returneringer ikke kan accepteres når cyklen har været i brug. Vi anbefaler at du beholder emballagen i tilfælde af at du vælger at returnere cyklen til os. Hvis du vil returnere din cykel inden for vores 14-dages periode, skal du dække omkostningerne for at returnere cyklen. Du skal desuden sørge for at cyklen er forsvarligt pakket ned for transport som da du oprindeligt modtog den.
Din cykel er dækket af wiggle-garantien og de respektive producenters garanti, så vi vil bede dig kontakte os for mere information. Hvis din cykel udvikler en fejl i løbet af garantiperioden, skal du kontakte os før du returnerer cyklen eller nogle af komponenterne, da problemer ofte kan løses uden postafgifter. Af sikkerheds- og sundhedsmæssge årsager, skal du sørge for at alle returneringer er rengjorte før du sender dem tilbage til os.
Du kan ikke returnere cykler og store artikler til de lokale returadresser. Når du kontakter os kan vi hjælpe dig med at arrangere alternative returneringsmetoder (med undtagelse af lokale australske og japanske returneringsadresser, som kan acceptere cykler og store artikler).
Vigtigt: Alle returneringer bliver behandlet i vores britiske lager. Selvom vi tilbyder nogle 'lokale' retursteder, skal alle varer først tilbage til Storbritannien før de behandles. Du modtager en e-mail bekræftelse, så snart din ordre er blevet behandlet.Hvis ingen af de ovennævnte situationer kan bruges i dit tilfælde, bedes du kontakte os.
If you need to return a gift you've received please contact us.
You'll need to provide us with the original purchaser's order ID, or their email address so we can locate the order and assist you with the return.