Kundeservice

Returforsendelser

Uønsket artikel

Uønsket artikel

Hvis du fortryder dit køb har du 365 dage til at returnere det! Alle artikler skal være ubrugte, i en salgsbar tilstand og i deres originale indpakning med alle mærkater stadig påsat.

Der er nogle undtagelser til vores 365 dages returpolitik, som du kan finde nedenunder:

  • Ernæringsprodukter eller dem med en mindst holdbar dato skal returneres inden for 28 dage*
  • Alle kundespefikke artikler så som byggede hjul kan ikke returneres*
  • GPS-systemer så som sportsure eller cykelcomputere kan kun returneres, hvis de ikke er blevet registrerede*
  • Af hygienjemæssige årsager kan intimt tøj så som undertøj og svømmetøj kun returneres, hvis det ikke har været prøvet på*

Vær opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at afvise en returnering, hvis vi mener, at hensigten var videresalg og ikke personligt brug.

*Undtagen ved defekt.

Vi kan ikke tilbyde ombytning af uønskede artikler. Opret venligst en ny ordre for enhver alternativ vare, som du skulle være interesseret i. Alle refunderinger vil blive udbetalt via den originale betalingsmetode forbundet med købet. Dette sker indenfor 14 dage efter modtagelse af din pakke på vores lager.

Returner med ReBOUND

Hvis du ønsker at returnere en uønsket vare til os, skal du følge disse trin:

  1. Log in på din kundekonto
  2. Find den ordre, som inkluderer den uønskede vare og klik på "Foretag en returnering" knappen eller vælg Foretag en returnering og find din ordre.
  3. Vælg de varer fra din ordre, som du ønsker at returnere samt grunden til det
  4. Vælg den service, som du ønsker at bruge
  5. Betal for returnering (hvis påkrævet)
  6. Udskriv dit returmærkat og returform (du kan udskrive dette senere ved at bruge den e-mail, vi sender til dig)
  7. Vedlæg returformen inde i din returpakke sammen med den vare, som du returnerer
  8. Påsæt mærkatet uden på boksen og send det tilbage til Wiggle

Defekt, beskadiget, ukorrekt og ukomplet artikel

Defekt, beskadiget, ukorrekt og ukomplet vare

 

Defekt vare

Defekte varer er ikke inkluderet i vores 365 dages returpolik, da de altid kan sendes tilbage til os. Returnerede varer vil gennemgå en inspektion og det kan være nødvendigt for os at sende varen videre til producenten for bekræftigelse.

Alle artikler købt hos Wiggle er dækket af en komplet garanti og, som regel, dækker garantier produktionsfejl og defekter inklusiv dårligt håndværk.

Hvis du føler, at dit køb har udviklet en defekt, så kontakt os venligst med billeder af problemet inden du returnerer nogen varer - vi kan måske løse dit problem, så du slipper for returomkostninger.

Vi vil derefter tage kontakt til dig, så du kan fuldføre din anmodning.

 

Beskadiget, ukorrekt & ukomplet

Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget, ikke hvad du bestilte eller mangler dele, så kontakt os venligst med billeder af problemet inden du returnerer nogen varer - vi kan måske løse dit problem, så du slipper for returomkostninger.

 

Returner med ReBOUND

Hvis du ønsker at returnere en uønsket vare til os, skal du følge disse trin:

  1. Log in på din kundekonto
  2. Find den ordre, som inkluderer den uønskede vare og klik på "Foretag en returnering" knappen eller vælg Foretag en returnering og find din ordre.
  3. Vælg de varer fra din ordre, som du ønsker at returnere samt grunden til det
  4. Vælg den service, som du ønsker at bruge
  5. Betal for returnering (hvis påkrævet)
  6. Udskriv dit returmærkat og returform (du kan udskrive dette senere ved at bruge den e-mail, vi sender til dig)
  7. Vedlæg returformen inde i din returpakke sammen med den vare, som du returnerer
  8. Påsæt mærkatet uden på boksen og send det tilbage til Wiggle

Cykler, stel og store artikler

Returnering af cykler

Hvis du ikke er tilfreds med din cykel uanset årsagen, kan du returnere den til os mod refundering for så vidt at den stadigvæk er ny og ubrugt. Giv os besked inden for 14 bankdage så vi sammen med dig kan arrangere en returnering.

Vær opmærksom på følgende:

Find ud af om du er tilfreds med din cykel, da returneringer ikke kan accepteres når cyklen har været i brug. Vi anbefaler at du beholder emballagen i tilfælde af at du vælger at returnere cyklen til os. Hvis du vil returnere din cykel inden for vores 14-dages periode, skal du dække omkostningerne for at returnere cyklen. Du skal desuden sørge for at cyklen er forsvarligt pakket ned for transport som da du oprindeligt modtog den.

Din cykel er dækket af wiggle-garantien og de respektive producenters garanti, så vi vil bede dig kontakte os for mere information. Hvis din cykel udvikler en fejl i løbet af garantiperioden, skal du kontakte os før du returnerer cyklen eller nogle af komponenterne, da problemer ofte kan løses uden postafgifter. Af sikkerheds- og sundhedsmæssge årsager, skal du sørge for at alle returneringer er rengjorte før du sender dem tilbage til os.

Du kan ikke returnere cykler og store artikler til de lokale returadresser. Når du kontakter os kan vi hjælpe dig med at arrangere alternative returneringsmetoder (med undtagelse af lokale australske og japanske returneringsadresser, som kan acceptere cykler og store artikler).

Returner en gave

Returner en gave

Hvis du har modtaget en gave og ikke er helt tilfreds, skal du klikke her så du bliver ført videre til vores skema for returnering af gaver.

Vær opmærksom på at dette link først sender dig til en login-/registreringsside. Hvis du har en konto skal du bare logge ind, i modsat fald skal du først oprette en Wiggle-konto før du bliver ført videre til skemaet for returneringer.

Brug ikke funktionen for returnering af gaver til artikler, som er købt på din konto. I så tilfælde vil vi bede dig bruge skemaet for standardreturneringer, som du kan finde her.

Ingen af ovennævnte

Ingen af ovennævnte

Hvis ingen af de ovennævnte situationer kan bruges i dit tilfælde, bedes du kontakte os.

Tilbagekaldelse af adidas svømmetøj

Tilbagekaldelse af adidas svømmetøj

Tilbage til toppen