Kundeservice

Betalingsformer

Sådan vælger du din foretrukne betalingsform

Sådan vælger du din foretrukne betalingsform

Du vil kunne vælge din foretrukne betalingsform på siden med betaling. Du vil kun kunne se de betalingsformer, som er til rådighed i Danmark. Du skal følge disse tre nemme skridt:

  1. Vælg som det første den valuta fra rollelisten, som du ønsker at betale i. Hvis du vælger en anden valuta, vil totalprisen blive opdateret
  2. Vælg dernæst din betalingsform ved at klikke på det faneblad, som repræsenterer din foretrukne betalingsform. Hvis du skifter mellem fanebladene, vil du kunne se mere information om, hvad der sker, når du klikker på ”Afgiv ordre”-knappen
  3. Til slut kan du afgive din ordre ved at klikke på ”Betal nu”-knappen

Dankort og kreditkort

Dankort og kreditkortCredit and Debit Cards

Du kan betale med de følgende kort:

  • American Express
  • Switch/ Maestro
  • MasterCard
  • Visa
  • Visa Electron

Hvis du vælger ”Betal med kort” på kasse-siden.

PayPal

PayPalPayPal

Wiggle tilbyder desuden en anden sikker betalingsform via PayPal. Du kan betale med PayPal uden at indtaste dine kortoplysninger.

1. Hvordan kan jeg betale med PayPal?

Vælg PayPal som betalingsform, og følg dernæst vejledningen på skærmen. Du vil til sidst blive omdirigeret til PayPal-hjemmeside, hvor du skal vælge den bankkonto, som du ønsker at bruge..

Du vil derefter modtage to e-mails  ̶  en bekræftelse på betaling fra PayPal og en ordrebekræftelse fra Wiggle. 

2. Kan jeg bruge PayPal uden at åbne en PayPal-konto?

Du kan godt betale med PayPal uden at åbne en kundekonto. Dette betyder, at PayPal ikke gemmer dine oplysninger efter købet. PayPal begrænser dog antallet af transaktioner uden en kundekonto til ti.

3. Fejl med PayPal-ordrer

Der er desværre nogen gange problemer med at afgive eller ekspedere PayPal-ordrer. Her er nogle af de fejlbeskeder, som du måske vil få i forbindelse med afgivelse af din ordre:

  • Manglede bekræftelse:
    Hvis du omdirigeres til en fejlmeldingsside eller ikke modtager en elektronisk e-mailbekræftelse fra os, kan det betyde, at en fejl har forhindret oprettelse af ordren hos Wiggle. Log i første omgang ind på din kundekonto hos os. Hvis ordren ikke vises efter fem minutter, er ordren ikke blevet oprettet. Hvis du har modtaget en e-mail fra PayPal om betaling af ordren, men ikke har modtaget en bekræftelsese-mail fra Wiggle, skal du logge ind på din kundekonto og se, om ordren er oprettet. Hvis ordren ikke er oprettet, kontakt venligst os med dit navn, e-mailadresser anvendt til din Wiggle- og PayPal-kundekonti, de bestilte varer samt eventuelle rabatter, som du har anvendt. Vi kan på den måde genoprette ordren samt finde den PayPal-konto, som er tilknyttet ordren.
  • Betaling med et Switch/Maestro-kort: Hvis du oplever at blive omdirigeret til PayPal-hjemmeside, og de beder om dine kortoplysninger, også selvom de allerede har oplysningerne, og du har anvendt PayPal tidligere.  PayPal anbefaler da, at du anvender et andet kort til betaling, men hvis dette heller ikke virker, bør du tage kontakt til dem direkte.
  • ”Køberen er begrænset”  ̶  PayPal har lagt begrænsninger på din konto, og vi kan ikke ekspedere din ordre. Kontakt venligst PayPal for at løse problemet. Du kan også ændre betalingsform og betale Wiggle direkte. Husk at opdatere din kundekonto hos Wiggle med oplysninger om det kort, som du ønsker at anvende. Se afsnittet ”Kontakt os” for yderligere information.
  • ”Køberen kan ikke betale, transaktion afvist” ̶  PayPal mener ikke, at du er i stand til at betale for din ordre. Kontakt venligst PayPal i første omgang for at løse problemet, og tag kontakt til os, når problemet er løst, så vi kan prøve at ekspedere din ordre. Du kan også ændre betalingsform og betale Wiggle direkte. Husk at opdatere din kundekonto hos Wiggle med oplysninger om det kort, som du ønsker at anvende. Se afsnittet ”Kontakt os” for yderligere information.
  • ”Konto mangler”  ̶  Den konto, som du har valgt til at betale for din ordre er ikke længere forbundet med din PayPal-konto. Kontakt venligst PayPal for at løse problemet. Du kan også ændre betalingsform og betale Wiggle direkte. Husk at opdatere din kundekonto hos Wiggle med oplysninger om det kort, som du ønsker at anvende. Se afsnittet ”Kontakt os” for yderligere information.
  • ”Transaktion afvist på grund af høj risiko” ̶ PayPal har analyseret din konto af sikkerhedsmæssige årsager og mener, at der er en høj risiko forbundet med din konto. De har af samme årsag nægtet os at ekspedere din ordre. Venligst kontakt PayPal for at løse problemet.
    Du kan også ændre betalingsform og betale Wiggle direkte. Husk at opdatere din kundekonto hos Wiggle med oplysninger om det kort, som du ønsker at anvende. Se afsnittet ”Kontakt os” for yderligere information.

Gavekort og rabatkort

Gavekort og rabatkort

Følg venligst trinene nedenfor for at indløse dit gavekort eller rabatkode:

  1. Vælg den/de vare(r), som du ønsker at bestille, og tilføj dem til din kurv
  2. Indtast gavekortets kode i boksen ”Gavekort”, og klik dernæst på ”Tilføj kode” for at anvende rabatten på din ordre. Hvis din ordre ikke opfylder kravene for rabatten, vil en besked komme til syne på skærmen. Du skal muligvis ændre ordren for at anvende rabatten
  3.  Fortsæt dernæst til kassen på normal vis

Vigtig information om gavekort:

  • Gavekort kan ikke anvendes til køb af billetter eller andre gavekort. 
  • Du behøver ikke at bruge hele gavekortet på én gang. Den resterende værdi forbliver på gavekortet og kan bruges ved din næste ordre..
  • Gavekort gælder i 12 måneder fra den dag, hvor de købes, så husk at indløse gavekortet i tide!
  • Gavekort værdisættes og udstedes i SEK. Det er muligt at indløse et gavekort på en ordre, selvom ordren er i en anden valuta. Gavekortets pålydende værdi i den anden valuta beregnes ved indløsning.
  • Hvis du er så heldig at have modtaget flere gavekort, kan du indløse mere end et gavekort på en ordre ved at gentage processen beskrevet ovenfor.

Se venligst vejledningen på vores hjemmeside for yderligere information.