Kundeservice

Returforsendelser

Uønsket artikel / Ikke defekt

Uønsket artikel/Ikke defekt

Hvis du fortryder dit køb, kan du sende artiklen tilbage til os - gratis

Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, vil bytte til en anden artikel eller du har fortrudt, kan du sende artiklen tilbage til os.

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?

  • Du har 365 dages fortrydelsesret fra købsdatoen.
  • Artikler med en specifik salgsdato er ikke omfattet af reglen om 365 dage.
  • Du har 28 dages returret når det drejer sig om sportsernæring.
  • Vær opmærksom på at hvis du vil bytte en artikel, skal du returnere den artikel som du ikke vil have og derefter afgive en bestilling på den nye artikel.

Generelle vilkår

  • Artiklen skal være i den samme ubrugte tilstand og i samme originale emballage, som da du modtog den - den skal med andre ord kunne sælges igen.
  • For hurtige og pålidelige returneringer anbefaler vi at du anvender PostNord til produkter, som vejer 0,5 kg eller mindre, og DHL til større produkter.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke er tilfreds med mit køb?

Hvis din returordre er i overensstemmelse med de generelle vilkår, skal vi bede dig følge disse trin:

  1. Gå til “"Returner en bestilling"” på din konto (du skal være logget ind på din konto)
    1. Vælg den ordre som inkluderer den artikel som du vil returnere og klik på "Returner artikel"-knappen eller vælg Lav en retur og find din ordre.
    2. Udfyld skemaet med information om hvorfor du vil returnere artiklen
    3. På næste side vil du se et link til din returkvittering samt instruktioner om hvordan du mærker din pakke
    4. Udskriv din returkvittering og vedlæg den INDE i pakken
    5. Læg produktet og producentens emballage i en kasse eller pose. Det er muligt at sende flere returartikler i samme pakke. Hvis du sender flere pakker skal du bruge et unikt adressemærkat pr. pakke
    6. Skriv dit navn og bestillingsnummer på kassen (bestillingsnummeret finder du under "Mine bestillinger" på dine kontosider)
    7. Returner varen til følgende adresse (via dit lokale posthus eller pakkeboks):

      Returns, Wiggle Ltd
      Citadel Logistics Centre
      Black Country New Road
      Bilston
      WV14 7BR
      United Kingdom

    8. Send en kopi af kvitteringen, så refunderer vi fragten.

Hvornår opdateres min betaling efter en retur?

Vi behandler den så hurtigt som muligt. Det tager normalt 10-14 bankdage før en retur kommer frem til os, så vi vil bede dig udvise tålmodighed. Så snart vi har modtaget og behandlet din retur sender vi en bekræftelsese-mail til dig med yderligere information. Derefter laver vi en efterbetaling til dig for prisen på artiklen.

Kontakt vores kundeservice via vores kontaktskema hvis du vil have os til at arrangere afhentning for dig. Vær dog opmærksom på at vi tager et gebyr for alle afhentninger.

Returneringer udenfor Danmark

Hvis du bor på Færøerne, Grønland eller i Norge vil vi bede dig følge punkterne 1-8 ovenfor. Skriv dit navn og bestillingsnummer på kassen (bestillingsnummeret finder du under "Mine bestillinger" på dine kontosider) og returner derefter varen til følgende adresse:

Returns, Wiggle Ltd
Citadel Logistics Centre
Black Country New Road
Bilston
WV14 7BR
United Kingdom

Defekt artikel

Defekt artikel

Hvis en artikel er defekt skal den returneres til os for en grundig undersøgelse for at finde ud af om den er dækket af garantien. Når du vil returnere en defekt artikel, skal du følge nedenstående procedure:

  • Alle brugte artikler skal rengøres før de returneres til os, da vi ikke kan behandle snavsede artikler. De vil i så fald blive sendt tilbage til dig.
  • Kontakt vores kundeservice via skemaet Kontakt os og vent på et svar før du går videre med nedenstående procedure:
  1. Gå til siden “Returner en bestilling” på din konto (du kan blive bedt om at logge ind på din konto, hvis du ikke allerede er logget ind)
  2. Vælg den ordre som inkluderer den artikel som du vil returnere og klik på "Returner artikel"-knappen eller vælg Lav en retur og find din ordre
  3. Udfyld skemaet “Returner en artikel” med oplysninger om hvorfor du returnerer den
  4. På den næste side vil du se et link til din returkvittering sammen med instruktioner for hvordan du mærker din pakke
  5. Print din returkvittering og vedlæg den INDE i kassen eller posen
  6. Placer produktet og producentens emballage inden i en kasse eller pose
  7. Skriv dit navn og bestillingsnummer på kassen (bestillingsnummeret finder du under "Mine bestillinger" på dine kontosider)
  8. Returner varen til følgende adresse (via dit lokale posthus eller pakkeboks):

    Returns, Wiggle Ltd
    Citadel Logistics Centre
    Black Country New Road
    Bilston
    WV14 7BR
    United Kingdom

  9. Send en kopi af kvitteringen, så refunderer vi fragten.

Det tager normalt 10-14 bankdage før en retur kommer frem til os, så vi vil bede dig udvise tålmodighed. Så snart vi har modtaget og behandlet din retur sender vi en bekræftelsese-mail til dig med yderligere information. Derefter laver vi en efterbetaling til dig for prisen på artiklen eller sender en ny artikel retur alt efter hvad du har oplyst til os i returformularen.

Kontakt vores kundeservice via vores kontaktskema hvis du vil have os til at arrangere afhentning for dig. Vær dog opmærksom på at vi tager et gebyr for alle afhentninger.

Forkert artikel

Forkert artikel

Hvis vi ved en fejl har sendt en forkert artikel, skal du kontakte os.

Cykler, stel og store artikler

Returnering af cykler

Hvis du ikke er tilfreds med din cykel uanset årsagen, kan du returnere den til os mod refundering for så vidt at den stadigvæk er ny og ubrugt. Giv os besked inden for 14 bankdage så vi sammen med dig kan arrangere en returnering.

Vær opmærksom på følgende:

Find ud af om du er tilfreds med din cykel, da returneringer ikke kan accepteres når cyklen har været i brug. Vi anbefaler at du beholder emballagen i tilfælde af at du vælger at returnere cyklen til os. Hvis du vil returnere din cykel inden for vores 14-dages periode, skal du dække omkostningerne for at returnere cyklen. Du skal desuden sørge for at cyklen er forsvarligt pakket ned for transport som da du oprindeligt modtog den.

Din cykel er dækket af wiggle-garantien og de respektive producenters garanti, så vi vil bede dig kontakte os for mere information. Hvis din cykel udvikler en fejl i løbet af garantiperioden, skal du kontakte os før du returnerer cyklen eller nogle af komponenterne, da problemer ofte kan løses uden postafgifter. Af sikkerheds- og sundhedsmæssge årsager, skal du sørge for at alle returneringer er rengjorte før du sender dem tilbage til os.

Du kan ikke returnere cykler og store artikler til de lokale returadresser. Når du kontakter os kan vi hjælpe dig med at arrangere alternative returneringsmetoder (med undtagelse af lokale australske og japanske returneringsadresser, som kan acceptere cykler og store artikler).

Returner en gave

Returner en gave

Hvis du har modtaget en gave og ikke er helt tilfreds, skal du klikke her så du bliver ført videre til vores skema for returnering af gaver.

Vær opmærksom på at dette link først sender dig til en login-/registreringsside. Hvis du har en konto skal du bare logge ind, i modsat fald skal du først oprette en Wiggle-konto før du bliver ført videre til skemaet for returneringer.

Brug ikke funktionen for returnering af gaver til artikler, som er købt på din konto. I så tilfælde vil vi bede dig bruge skemaet for standardreturneringer, som du kan finde her.

Ingen af ovennævnte

Ingen af ovennævnte

Hvis ingen af de ovennævnte situationer kan bruges i dit tilfælde, skal du kontakte os.